poniedziałek, 22 czerwca 2015

Pants

Hello,
dzisiaj pierwszy i chyba jeden z niewielu postów, kiedy będziecie mogli zobaczyć mnie w spodniach. Nie lubię w nich chodzić. Często nawet jak podoba mi się jakaś bluzka bądź koszula, wybieram taką kilka rozmiarów za dużą i robię z niej sukienkę - oczywiście nie ze wszystkimi się tak da, ale warto próbować.
Nie wiem co mną kieruje, kiedy w końcu decyduje założyć spodnie. Powiem Wam, że od kiedy zaczęłam pracować dla polskiej projektantki - Anny Drabczyńskiej, coraz bardziej zaczęłam się do nich przekonywać. Może dlatego, że wszystkie projekty Pani Ani są specyficzne i jedyne w swoim rodzaju. Za pewne  dowiecie się o nich więcej z lipcowych postów albo odwiedzając mnie w jej butiku przy ulicy Mokotowskiej 48.
Do dzisiejszej stylizacji użyłam również nowych szpilek, które dzięki paskom wokół kostki są bardzo wygodne.
Dominika <3






Fot. Kamila Kolpacka

T- shirt - H&M
Marynarka - Reserved
Spodnie - Zara
Buty - Mohito
Biżuteria - Pandora, Lilou

3 komentarze:

  1. Jesteś piękna. :)
    Piszesz, że studiujesz... Kiedy masz czas na naukę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* wiesz co sama nie wiem ;-p od zawsze robiłam mnóstwo rzeczy i przy dobrej organizacji duzo spraw da sie pogodzić :)

      Usuń
  2. Super Stylizacja! Kasia Tusk się chowa! :)

    OdpowiedzUsuń