poniedziałek, 25 maja 2015

Food is life

Dzisiaj pokażę Wam kilka fajnych miejsc, w których będziecie mogli dobrze zjeść i miło spędzić czas. Moje życie ostatnio nabrało bardzo szybkiego tempa. Studia, nauka, blog, sesje, castingi, plan serialowy, targi mody, a już niedługo również wymarzona praca! Spełniają się moje marzenia, ale o tym napiszę Wam już niedługo. Teraz wracamy do jedzenia:) Jak można się domyślić, nie mam czasu na jedzenie w domu, nie mówiąc już o przygotowywaniu sobie posiłków i noszeniu ich ze sobą. Pewnie większość z Was wie, o czym mówię. Czym sugeruję się wybierając miejsce? Pierwsze, co ogranicza moje pole manewru, to zdecydowanie lokalizacja i łatwość dostępu. Myślę, że tak jak większość z Was patrzę na wystój i jakość jedzenia, nie chcąc wydawać przy tym fortuny. Wbrew pozorom nie jest to takie trudne. Kolejną sprawą są zbliżające się wakacje. Jak każda dziewczyna staram się zadbać o linię nie jadając w fast foodach. W wymienionych przeze mnie miejscach znajdą się również propozycje na wieczorne wyjścia ze znajomymi.
Zamieszczam listę moich ulubionych miejsc. Niektóre z nich na pewno znacie, ale mam nadzieję, że odkryjecie także coś nowego.
Liczę też na Wasze propozycje. Gdzie Wy lubicie chodzić? Mam nadzieję również, że napiszecie mi, co najbardziej lubicie w miejscach, które wymieniłam.

1. Charlotte
Świetne miejsce, w którym można zarówno zjeść śniadanie, jak i usiąść wieczorem przy lampce wina.





2. Niezłe Ziółko
Tutaj znajdziecie pyszne, zdrowe jaglanki, sałatki i koktajle. Jedna z propozycji ze zdrowym jedzeniem.







3. Aioli
Ciekawe dania, codziennie inne lunchowe propozycje. 



4. Bątą
Zakochałam się w menu sałatkowym. Moja ulubiona to sałatka z kurczakiem, mango i fenkułem. Ostatnio odkryłam drugą równie dobrą z burakiem i fetą. Polecam!


5. Trattoria Rucola
Najlepsze pizze! Chociaż, ja wybieram najczęściej sałatki, które też nie zawodzą smakiem i kreatywnością w kompozycji. 


6. Mercato
Świeże makarony i pyszny krem z pomidorów. 



7. Eat me drink me
Miejsce, które na pewno oczaruje Was swoim wystrojem. 


8. Bobby Burger 
Propozycja na mniej zdrowy posiłek:) 






9. Sucre Lody Naturalne
Najlepsze lody jakie jadłam w Warszawie. Duże porcje i oryginalne smaki. Idealny pomysł na deser. Ulubione smaki: słony karmel, jogurt z owocami i wanilia. 




10. Prochownia Żoliborz 
Miejsce idealne w słoneczne dni. 




11. Mr. Pancake
Osobiście ich posiłki są dla mnie za słodkie, ale moi przyjaciele uwielbiają to miejsce, więc może i Wam przypadnie do gustu.


12. Makaroni
Jak sama nazwa wskazuję pyszne makarony.



Fot. Dominika Duha, Kamila Kolpacka 


Smacznego! 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz